Tesla Model 3 Ofte stillede spørgsmål

Ofte stillede spørgsmål

Bilskader

Hvordan anmelder jeg en skade på min leasingbil?

Følg nedenstående trin for at rapportere skaden på din leasingbil:

  1. Tag 3 billeder af skaderne på bilen
  2. Når der er mere end 1 part involveret i ulykken, er det nødvendigt at sende skadesformularen, som kan udfyldes online. Underskriv venligst på begge sider!
  3. Klik her for at starte skadesrapporten
  4. Når du har gennemført trinene i skadesrapporten, sender vi rapporten til vores forsikringspartner samt værksted. De kontakter dig angående reparation samt de efterfølgende trin.

Vandalisme og Tyveri

Når der er skader på din bil, og den anden involverede part er ukendt, skal du følge disse trin:

  1. Anmeld skaden til politiet, og prøv at finde vidner der har set hvad der skete.
  2. Modtag dine Sentry Mode-klip fra USB i din Tesla. Læs mere
  3. Følg ovenstående trin for at udfylde din skadesrapport
Service

Service

Læs alt om vedligeholdelse af din Tesla eller et andet mærke elbil her.

Mindre vedligeholdelse

Ved mindre vedligeholdelse, såsom udskiftning af vinduesviskere, påfyldning af væsker og udskiftning af filtre kan du kontakte vores servicepartnere.

Dæk

Læs her, hvad du kan gøre med vedligeholdelse af dæk.

Vedligeholdelse Tesla

Din Tesla kræver ikke en årlig service og væskeskift.

Se Teslas hjemmeside for de nyeste vedligeholdelsesanbefalinger til din Tesla. Disse er ikke obligatoriske, men anbefales af Tesla.

Du kan bestille tid herom via Tesla-appen. Sørg for at nævne de specifikke vedligeholdelsespunkter, som du vil have kontrolleret under dit servicebesøg.

Andre mærker

I de fleste tilfælde vil displayet i bilen indikere, at det er tid til en periodisk service. Hvis dette er tilfældet, kan du nemt selv kontakte den nærmeste mærkeforhandler. Du behøver ikke at informere MisterGreen om dette, og du kan på egen hånd lave en aftale, når det passer dig.

Mærkehandleren vil igen kontakte os for at håndtere alt. Hvis vedligeholdelsen tager længere end 24 timer, vil mærkeforhandleren levere udskiftningstransport.

Nogen spørgsmål?

Kontakt venligst support@mistergreen.dk eller ring til os på det generelle nummer +45 71726515.

Glasskade
Vedligehold & Dæk

Tjek dine dæk

Læs her, hvad du skal være opmærksom på, når du tjekker dine dæk

Dæktryk

Med det rigtige dæktryk kører du mere sikkert og mere økonomisk. Det er derfor vigtigt regelmæssigt at kontrollere dækkene. Det korrekte dæktryk er angivet i instruktionsbogen til din bil. De fleste luksusbiler er i dag udstyret med et dækovervågningssystem, TPMS. TPMS kontrollerer dæktrykket under kørslen, se brugervejledningen om din bil er udstyret med et TPMS-system.

Udskiftning af dæk

Hvis dine dæk stadig har en lille profil, kan du få tjekket/udskiftet dækkene på et SuperDæk-dækcenter.

Vil du foretage et dækskift på dit sted?

Kontakt venligst vores partner Bandenthuis.nl 088-2557 291, denne service er inkluderet i din lejekontrakt uden ekstra omkostninger!

Dækjustering

Træk eller skævt slid? Hvis du bemærker, at bilen trækker i en retning, eller hvis dækkene er skæve, skal du aftale en tid med en af ​​vores dækspecialister for at få bilen justeret.

Balancering af dækkene

Vibrerende rat? Intet er mere irriterende end et vibrerende rat. Dette kan ofte løses ved at afbalancere dækkene. Aftal tid med en af ​​vores dækspecialister.

Punktering

Bilopladning

Tesla Supercharger | MisterGreen Electric Lease

Læs her mere information om Tesla’s Superchargers og omkostninger ved Supercharging.

Teslas Supercharger -netværk er det hurtigst voksende supercharger -netværk i verden. Alle superladere kan findes på denne side.

Hvad er omkostningerne ved Supercharging?

Omkostningerne ved Tesla’s superchargers varierer fra station til station. I gennemsnit supercharger-pris på kr.2.55pr. kilowatt-tid.

Hvordan opkræves disse omkostninger?

Omkostningerne ved supercharging faktureres via din Tesla-konto, og din Tesla-konto er forbundet til din Tesla. Dette gør det let at overlade, bare tilslut superladeren, og opladningen starter automatisk.

Det er vigtigt at tilføje en betalingsmetode til din Tesla -konto. Hvis Tesla ikke er i stand til at oplade din konto, vil din bil ikke kunne oplade med superladere efter opladning et par gange.

Hvordan tilføjer jeg en betalingsmetode til min Tesla -konto?

Når du logger ind på din Tesla -konto på pc'en (bærbar eller stationær), kan du forbinde et kreditkort eller SEPA til din konto. Sørg for, at denne Tesla -konto også er forbundet til din Tesla (Du ved det, når Tesla er synlig i din Tesla -app). Se nedenfor for at tilføje 'Betalingsmetode'

Supercharge historie

Det er også muligt at slå din Supercharge History op på din Tesla-konto (se billedet ovenfor).

Hvad er spærreafgifter?

Spærreafgifter bliver opkrævet fra enhver bil, som optager en Supercharger, hvis stationen er mindst 50 % fuld efter opladningen er færdig. Hvis bilen flyttes senest fem minutter efter endt opladning, vil der ikke blive opkrævet nogen afgift. For at gøre det helt klart, så har vi udelukkende indført spærreafgiften for at øge kundernes tilfredshed, og vi håber, at vi aldrig kommer til at tjene penge på den.

V2 & V3 Superchargere

For nylig introducerede Tesla V3 Superchargers. Disse er de nyeste og hurtigste superladere til rådighed. V3 Superchargere er i stand til at levere maksimale opladningshastigheder på op til 250 kW (+/- 1600 km/h).

Hvordan genkender jeg en V3 Supercharger?

V3 -superladere kan genkendes i navigationsmenuen. Klik på en Supercharger, og det vil blive vist her, om dette er en 150KW (V2) eller 250KW (V3) Supercharger.

Hvordan kan jeg maksimere effekten ved Supercharger-ladestationer?

Når du oplader ved en V2-Supercharging-ladestation (maks. 150 kW), skal du vælge en ladestation med et unikt nummer, der ikke er tilsluttet en bil. Hver ladestation er mærket med et tal og et bogstav (1A, 1B, 2A, 2B). Hvis et unikt nummer ikke er tilgængeligt, er Supercharger-standeren udstyret med en teknologi til deling af den tilgængelige effekt mellem ladestation A og B. Ved V3-Supercharger-ladestationer er valg af et unikt nummer ikke nødvendigt.

Hvornår vil V3 Superchargere være tilgængelige i mit område?

Tesla åbnede den første permanente, offentlige V3 Supercharger-station ved Tesla Factory i Fremont, Californien i juni 2019. Vi vil fortsætte med at udvide V3-infrastrukturen globalt.

Vil alle køretøjer fra Tesla kunne benytte opladningshastigheder på op til 250 kW?

Alle modeller fra Tesla vil kunne udnytte fordelen ved afskaffelsen af strømdeling i V3-arkitekturen. Den maksimale opladningshastighed, hvert enkelt køretøj kan opnå, vil afhænge af alder og størrelse på batteripakke, opladningstilstand samt omgivende temperaturforhold.

Hvor lang tid vil det tage at opnå en opladningstilstand på 80 % med V3 Superchargere?

Vi forventer, at de gennemsnitlige opladningstider vil blive halveret, når fordelene ved Batteriopvarmning udervejs kombineres med mulighederne i V3 Superchargere. Hvordan de enkelte ejere vil opleve ændringerne, vil afhænge af flere forskellige faktorer som f.eks. batteripakkens størrelse og tilstand.

For mere information

Kilde: Tesla


Service

Service

Læs alt om vedligeholdelse af din Tesla eller et andet mærke elbil her.

Mindre vedligeholdelse

Ved mindre vedligeholdelse, såsom udskiftning af vinduesviskere, påfyldning af væsker og udskiftning af filtre kan du kontakte vores servicepartnere.

Dæk

Læs her, hvad du kan gøre med vedligeholdelse af dæk.

Vedligeholdelse Tesla

Din Tesla kræver ikke en årlig service og væskeskift.

Se Teslas hjemmeside for de nyeste vedligeholdelsesanbefalinger til din Tesla. Disse er ikke obligatoriske, men anbefales af Tesla.

Du kan bestille tid herom via Tesla-appen. Sørg for at nævne de specifikke vedligeholdelsespunkter, som du vil have kontrolleret under dit servicebesøg.

Andre mærker

I de fleste tilfælde vil displayet i bilen indikere, at det er tid til en periodisk service. Hvis dette er tilfældet, kan du nemt selv kontakte den nærmeste mærkeforhandler. Du behøver ikke at informere MisterGreen om dette, og du kan på egen hånd lave en aftale, når det passer dig.

Mærkehandleren vil igen kontakte os for at håndtere alt. Hvis vedligeholdelsen tager længere end 24 timer, vil mærkeforhandleren levere udskiftningstransport.

Nogen spørgsmål?

Kontakt venligst support@mistergreen.dk eller ring til os på det generelle nummer +45 71726515.

Tesla

Tesla Konto

Du kan oprette en Tesla -konto via dette link. Bemærk: din Tesla vil blive linket til den e -mailadresse, som MisterGreen kender.

Kan du ikke logge ind på Tesla -appen?
Send en e -mail til support@mistergreen.dk

Vil du tilføje en ekstra Tesla -konto til din Tesla?

Send en e -mail til support@mistergreen.dk med e -mail -adressen på denne Tesla -konto. Vi kan tilføje op til 4 adresser pr. Tesla.

Punktering